Колиндянська громада
Тернопільська область, Чортківський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обгрунтування 2025 (Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів 1-4 класів (аутсорсинг))

Дата: 15.01.2025 15:03
Кількість переглядів: 18

Додаток 1

до протоколу уповноваженої особи

від 13.01.2025 року № 04

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі  Код за ДК 021:2015 55510000-8 - Послуги їдалень(Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів 1-4 класів (аутсорсинг))

(оприлюднюється на виконання постанови Кабміну № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування замовника: Відділ освіти, молоді та спорту Колиндянської сільської ради Чортківського району Тернопільської області

Місцезнаходження замовника: Тернопільська обл., Чортківський район, с. Колиндяни, вул. Грушевського,93

Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: 40285413

Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України « Про публічні закупівлі»

 

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі: Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій та учнів 1-4 класів (аутсорсинг) (Код за ЄЗС ДК 021:2015 55510000-8 – Послуги їдалень)

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями,

UA-2025-01-14-011733-a 

 

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

885 800,00 грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлене  аналізом по навчальних закладах (закладах загальної середньої освіти та гімназії) по кількості обідів за місяць за попередній аналогічний період, норм харчування  та згідно з діючими ринковими цінами, отриманими від потенційних постачальників комерційних пропозицій.

Розмір бюджетного призначення: 885 800,00 грн ПДВ згідно з кошторисом на 2025рік та

відповідно до рішення 24 сесії Колиндянської сільської ради VIIIІ скликання від 17.12.2024р.№ 1467  «Про встановлення вартості харчування дітей у закладах освіти територіальної громади Колиндянської сільської ради на 2025рік». 

Джерело фінансування – державний бюджет, місцевий бюджет.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Термін надання послуг  — до 30.06.2025р.

 

 

 

Місце надання послуг:

1. Колиндянська ЗОШ І-ІІІст, Тернопільська обл, Чортківський район, с. Колиндяни,вул. Грушевського,99;

2.Давидківська гімназі, Тернопільська обл, Чортківський район,с. Давидківці, вул. Ліни Костенко,15

3. Великочорнокінецька ЗОШ І-ІІІст., Тернопільська обл, Чортківський район, с. Великі Чорнокінці, вул. Шкільна,15

4. Пробіжнянський ЗЗСО І-ІІІст.Тернопільська обл, Чортківський район, с. Пробіжна, вул. Небесної сотні,1

5. Товстеньківська гімназія , Тернопільська обл, Чортківський район, с. Товстеньке, вул.Центральна,47

 

Кількість наданих послуг для пільгових категорій учнів орієнтовно 17137 обідів

  • Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій учнів 1-4 класів -12466 обідів.

  • Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій учнів 5-9 класів – 3358 обідів

  • Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій учнів 10-11 класів – 1313 обідів

Учасник зобов’язаний надавати послуги учням  таких пільгових категорій:

  • діти – сироти, 5-11 класи;

  • діти, які втрати одного із годувальників (в зв’язку із смертю) 5-11 класи;

  • діти – інваліди І-ІІІ групи, діти – інваліди І-ІІІ групи (навчання на дому) 5-11 класи;

  • діти, позбавлені батьківського піклування, 5-11 класи;

  • діти, батьки яких є учасниками ООС, 5-11 класи;

  • діти з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціалізованих і інклюзивних класах, 5-11класи;

  • діти, чиї батьки загинули на війні чи несуть службу в лавах ЗСУ;

  • внутрішньо – переміщені особи, 5-11 класи.

 

      1.Харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до віково-статевих особливостей,  а також вимогам санітарного законодавства та нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305.

       2. Учасник розраховує ціну послуги відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню. Послуги їдалень, а також приготування їжі будуть здійснюватися виключно в приміщенні їдальні та харчоблоку навчального закладу. Ціна послуг має включати в себе витрати на закупівлю продуктів, транспортування, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду, тощо та всі податки та збори, обов’язкові платежі.

       3. Кількість учнів може змінюватися  відповідно до фактичного відвідування та узгоджується замовником кожного дня.

       4. Учасник має врахувати та суворо дотримуватися графіку харчування дітей, визначеного керівником закладу.

       5. Учасник повинен забезпечити необхідну кількість штатного персоналу для приготування їжі, миття посуду, прибирання харчоблоку, видачі готових страв, повного сервірування столів та прибирання столів. Персонал, який планується залучати безпосередньо до приготування їжі, повинен мати медичні книжки з результатами проходження періодичних профілактичних медичних оглядів, та інші необхідні документи.

       6.Учасник, що виявив намір взятии участь у торгах відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних  та імпортних) т аінших документів, пов’язаних із    поданням пропозиції конкурсних торгів, та самостійно несе всі витрати на їх отримання.

      7.Харчування, що надається, повинно бути якісним та відповідати вимогам діючих стандартів.

Продукти, з яких готуються страви, не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів смаку, штучних консервантів. Продукти харчування та продовольча сировина повинні надходити разом із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість.

Відповідальність за якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на учасника, що забезпечує харчування учнів

   8.Учасник зобов’язаний разом з учнями пільгових категорій надавати послуги з гарячого харчування всім бажаючим учням шкіл.

Надання зазначених послуг має здійснюватися відповідно до ст. 32 Закону України «Про місцевесамоврядування в Україні», Законів України «Про освіту», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям», постанов Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах», та іншим нормативно-правовим актам, що регулюють відносини у сфері надання послуг з харчування.

9. Продукти, які використовуються під час приготування їжі, повинні мати всі необхідні відповідно до законодавства документи, що підтверджують їх якість та безпечність, та відповідати гігієнічним вимогам до харчових продуктів.

10.Під час надання послуг та приготування їжі учасник забезпечує безперешкодний доступ на харчоблок працівникам замовника, для проведення перевірки відповідності виробництва, зберігання, транспортування, реалізації і використання харчових продуктів.

11.Учасник повинен щодня проводити бракераж готових страв за участю медичного працівника школи чи іншої визначеної керівником закладу відповідальною за проведення бракеражу особою/ами та забезпечити дотримання вимог щодо відбору  і  зберігання добових проб страв. У разі встановлення та актування бракеражем факту неякісного приготування готових страв їх заміна повинна бути проведена не пізніше ніж протягом двох годин (у  відповідності до вимог п.24 Постанови 305).

12.Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати їдальню достатньою кількістю столового та кухонного посуду, кухонного інвентарю, спеціального та санітарного одягу, миючими і дезінфікуючими засобами, здійснювати технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання харчоблоку, здійснювати централізоване прання санітарного одягу, вживати заходи щодо забезпечення дотримання правил пожежної безпеки.

Протягом надання послуг учасник повинен забезпечувати санітарний стан та збереження приміщень і обладнання, розташованого в харчоблоці замовника.

Учасник зобов’язаний під час надання послуг застосовувати постійно діючі процедури,засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).

Довідково:

Учасник самостійно затверджує примірне чотиритижневе сезонне меню за погодженням з територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до чинного законодавства України (крім випадків, коли використовується меню, рекомендоване МОЗ).

 

Уповноважена особа                         Квітослава ГРАБЕЦЬ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь